"Να είσαι όμορφη γιατί σε κοιτάζει. Να' χεις τα πιο όμορφα μάτια του κόσμου: τα μάτια του.
Να' χεις το πιο όμορφο χαμόγελο του κόσμου: το δικό του χαμόγελο. Να μην έχεις τίποτα..."

Κυριακή 24 Μαΐου 2009

Σ'αγαπω

καθε μερα πιο πολυ...καθε μερα ριζωνεις μεσα μου περισσοτερο.
σε βλεπω τα βραδια στα ονειρα μου και σε κραταω σφιχτα,

να μη μ'αφησεις μονη μου.
μυριζω το αρωμα σου κι ας εισαι μακρια...σου μιλαω,κι ας ξερω πως δεν ακους.ξερω οτι το νιωθεις.
βαθια μεσα μου ξερω πως ο,τι κι αν κανω εισαι κοντα μου,πως μ'ακους οταν με πνιγουν οι λυγμοι.
δεν μπορω να μη σ'αγαπω.δεν ξερω πως να το καταφερω.δεν θελω να το καταφερω.
μου εμαθες τοσα πολλα χωρις καν να το ξερεις.χωρις να κανεις καμια προσπαθεια.

δεν μ'ενδιαφερουν πια τα πρεπει.Μ'ενδιαφερουν τα θελω.
και θελω να σ'αγαπαω.θελω να μ'αγαπας.
το ξερω οτι μ'αγαπας.καθε βραδυ ερχεσαι στον υπνο μου και μου το σιγοψιθυριζεις.
και ξερω πως δεν ειναι ονειρο.
ειναι που η αποσταση μικραινει απο τη δυνατη αγαπη.
και τοτε οτι μου λες το ακουω.
και οτι σου λεω το ακους.
οπου κι αν παω,οτι κι αν κανω,η ματια σου θα με ζεσταινει.
γιατι δεν μπορω να βρω τιποτα αλλο πιο Μεγαλο απο τον παραδεισο που ζω οταν με κοιτας,
απο το μαγικο χρωμα των ματιων σου.
απο την ασφαλεια που νιωθει η ψυχη μου ριζωμενη στο κορμι σου.
κι οταν δεν βλεπω αυτα τα ματια σταυρωνομαι απο λυπη.
δεν μας αξιζει να ζουμε αυτη την αμφιβολια.
θελω να ζησω οπως μου αξιζει.


θελω να είμαι μαζι σου.
ο,τι κι αν σημαινει αυτο .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άσε το σημάδι σου...